keskiviikkona, huhtikuuta 23, 2014

Sankaritarinat eivät synny - ne tehdään!

Nonii, mitäs taas menny 13 päivää viime postauksesta, ja seki oli ajastettu, eli periaattees 14, koska 9.4 viimeks kirjotin :D

No hmm, nyt oli päästäisloma, mä otin ihan loman kannalta, paitsi ny maanantaina kävin hakee rastei pois pyytjärvelt ja tidii paskoin nilkkani, oon sit valvonu kaks yöt ku se särkee ihan kiitettäväst... täytyy men huomen terkalle.

Mitäs muuta mä oon lomalla tehnyt? No, katoin torstaina ainakin liigafinaalin go TAPPARA! ja samoin lauantaina ja maanantaina ja tänään:D Oon siis tapparan puolella, koska se on täl hetkel mun toiseks lemppari liigajoukkue, heti lukon jälkeen, Ilveksen kans jaetul sijal:D (otsikkokin on tapparan kannatusbiisistä)

nyt vähän kännykkäkuvii, yritän saad ajatukset pois nilkasta, ja koht alkaa TVD telkust<3

Tyksin tosta hatusta:D iskäl oli ollu se auton takalasis töis, ni joku oli laittanu pyyhkijän al lapun mis oli jtn tyyliin: "ihan homo joukkue" tms :D
Sain tuliaisiks iskält ja terhilt ku ne oli tampereel su-ti (kattoos tapparan pelii XD) ni sellasen pakkauksen mis oli toi korun runko, ja säilyketölkis oleva simpukka, minkä sisäl oli toi helmi:D sit avasin sen simpukan ite :D ja sit se helmi piti pest käsien kans, ni sen ois pitäny vaihtaa kai värii, mut mul jäi valkoseks ja se valkonen sympoloi viisautta XD
Löysin kännykkäni kamerasta tehosteet ja panoraamakuvat XD
Tää on Tapparafani. Alla on kärppäpelaaja (Donskoi) ketjuissa. Tappara hävis ekan pelin kärpille, ja toi oli kumossa. Nyt se voitti kolme, mut tänään ei tullu voitto, vaik fani oli pystyssä:D

Huhtikuun Instakuvat:


Ja bonuksena tän illan "jalkahoito", keltases on kylmää vettä ja punasessa on kuumaa ja noitten välil sit siirtelin nilkkaani jonkun aikaa, voin vinkata, ei todellakaan auttanu -.-

Ja sit viel yks kuva juhlalounaalta:D tai no sen päivän asusta:D


~Jannu

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti