torstaina, huhtikuuta 24, 2014

Oon viikonpääst ainoo lapsi kotona?!?!

Apua, mulle iskee nyt jo kriisi, kun tajusin, et viikon päästä Jenni ei enää asu kotona!

Mun vaatekaapista lähtee "puolet". Mun vaatekriiseilytukihenkilö muuttaa pois. Mun tavallaan paras kaveri muuttaa pois!

Mä yritän unohtaa sen faktan, että se muuttaa. Mä yritän iloita siitä, että saan isomman huoneen, ja vihdoin ehkä vähän sisustaa. Voin vihdoin pyytää enemmänkin kavereita meille, vaikkei olkkari oliskaan vapaa.

Mutta, se tarkottaa sitä, et Jenni ei oo täällä laittamassa mun hiuksia kun tarviin. Se ei oo täällä neuvomas mitä laittaa minkäkin kanssa. Ja eniten, mä joudun olemaan viikonloput yksin, jos äiti haluu mennä Esan luo yöks. Jos se edes uskaltaa jättää mut yksin... ei ainakaan viime vuonna uskaltanu...

Onneks pian on kesä, niin ei sitä Jennin poissaoloo huomaa niin helposti. Oon kuitenkin ite paljon liikkeessä, TÖISSÄ ja iskällä.

Ens viikonloppu on varmaan ihan tohinaa täynnä, vaikka onkin neljän päivän vapaa. Mulla ei itellä oo vapuksi mitään suunnitelmia, mut se aatto onkin ainoo "vapaa-ilta". Vapun päivän on sit muutto, ja perjantaina lähdetään kai Ikeaan! Wihii saan sen mun vaaterekin <3. Ja lauantain ja sunnuntain muutan varmaan ite täällä kotona. Voi kyl olla, et ekat yöt nukun Jennin sängyssä heti torstaina xd Ja sit kattoo miten saadaan kaikki järjestyy, mihin se Jennin vanha sänky tungetaan (jos se tuodaan tähän mun vanhaan huoneeseen, ni onks järkee vaihtaa sänkyi päittäin?:D)

Muuton jälkeen alkaaki tääl vanhas huonees remontti, et saadaan tää joskus myyntikuntoon xd Tää kämppä kun on vähän liian iso vaan mulle äitille ja Lakulle xd

Sit aattelin muuttoo seuraavan viikkon pyytää kavereit kylään, sit 10.5 on äitin synttärit + iskän isän 70v juhlat, sunnuntain on äitien päivä voi luoja mul ei oo lahjaa! Ja sit seuraavan viikonloppun varaslähtö leirikesään isosten preppausleirin muodossa! :D

joo, ei mul nyt muuta, pää särkee ja kaikki särkee haluun ehjän selän, heippa
~jannu

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti