keskiviikkona, huhtikuuta 09, 2014

Helsinki.

Päivän asu yks: 
Takki: Only (hollywood)
Kauluspaita: H&M
Housut: H&M
Kokeilin tälläst ruutupaita hupparii, mitä oon kuolannu jo vaik kui kauan, mut en sit malttanu ostaa :(
Ah nam, mun bucket lististä voi rastittaa yhden kohdan pois, mä kävin starbucksissa! Tää on joku frappuchino suklaa hommeli mis on piparminttuu:D makso hiukan yli 5€ mut oli kyl sen arvonen <3
Ostin ton kuvassa näkyvän maximekon Vero Modasta, 12,95€ ja laitoin sen sit Oopperaan päälle:) Neuletakin alkuperään en tiedä, se on äitin:)
Mitä mä lähdin Helsingistä ostamaan? Jokeripipoa! Mitä mä ostin sieltä? Jokeripipon! <3 olihan se 30€ hinta vähän suolanen, mut kun kerran oli mahdollisuus ostaa ja oli rahaa, niin pakko se oli :D
Mekon ja pipon lisäksi ostin nää, farkut H&M 19,95€, Nutturadonitsi H&M 2,95€, ponnarit Glitter 4,90€ nää on pääasias Jennil, Tuulitakki Stadium, Warp, 44,90€

Siinä sitten mun kuvat Helsingistä, mitä mieltä ootte uudesta bannerista?:)
~jannu

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti