tiistaina, toukokuuta 27, 2014

Vuosi sitten olin naamani polttanut impesilli, tänään oon aivan eri ihminen kuin sillon.

Yritän olla syvällinen... linkki vuoden takaiseen postaukseen

Viime kesäksi mulla oli paljon kaikkia suunnitelmia, joista kaikki Kainuun rastiviikkoa lukuunottamatta toteutui. Mä en todellakaan vaihtais viime kesää mistään hinnasta pois, se oli ehdottomasti paras kesä tähän mennessä. Positiivisimpia asioita tais olla se, että mun ei tarvinnu olla yhtään päivää yksin. Mulla riitti kavereita (onhan niitä vieläkin, ei ne mihinkään oo kadonnut) ja ensimmäisii kertoi ikinä, tunsin eläväni koko kesän.

Täksi kesäksi mulla on kolme kiinteetä juttua, jotka on kesätyöt, kesäkuussa, ja Fin5-suunnistusviikko Rukalla heinäkuun 6-12pv ja ripari 21-26.7 :) Muuten aion nähdä kavereita niin paljon kuin mahdollista, ja viettää aikaa perheen kanssa. Ja ennen kaikkea, saada selville tulevaisuuttani.

Musta tuntuu, että tän blogin tarina on tullut päätökseen. En kaipaa näitä tän blogin "haamuja" pahentamaan päiviäni satunnaisesti, eikä mun postausintokaan oo enää samanlaista. Voi olla, että sinnittelen kesän ilman, ja jos syksyllä vaan kaikki menee niinkuin toivon, alotan uuden blogin, joka kertoo sitten uusista asioista.

Ennen kaikkea, tän tarinan päätös on tässä nyt, koska mulla on edessä kasvun paikka, ja haluan aloittaa kaiken puhtaalta pöydältä. Ei siis enää viime vuodesta (nollaan sen vuoden tästä, tänään alkaa mulle uusi vuosi) muistuttavaa blogia, vaan, jos koen, että haluan vielä kirjoittaa blogia, niin teen sen uudessa osoitteessa, uudella käyttäjällä.

Haluun vielä sanoa, että oon oppinut kuluneen vuoden aikana paljon itsestäni, rajoistani ja siitä, kuinka vaikeeta mun on enää luottaa. Ja, kun miettii viime kesää, mä ihastuin kolme kertaa, rakastuin kerran, enkä usko, että pystyn enää ikinä tekemään noin lyhyessä ajassa tota. Taitaa mennä vielä kauan, ennen kuin uskallan edes ihastua kunnolla, saati sitten rakastua, tai edes pystyn luottamaan johonkin ihmiseen niin paljon, että olisin valmis mihinkään ystävyyttä enempään.

Näihin sanoihin, kiitos kaikille, ketkä tätä epämääräisyyttä on lukenut, tä oli tässä.

THE END

Kiittäen ja kumartaen, Jannnnsku

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti