sunnuntaina, toukokuuta 25, 2014

Me voitetaan Karjala takaisin, hetkeks vaan, mutta kuitenkin.

Alotetaan siitä, että LEIJONAT PELAA TÄNÄÄN FINAALISSA! Tolla joukkueella, jonka piti olla suurin floppi since jotain nakki ja muusi. ME OLLAAN FINAALISSA! Mä itte en oo epäilly hetkeäkään, etteikö noi vois voittaa jotain. Mä oon luottanut, että ne osaa voittaa oikeet pelit ja tehdä jotain huikeeta. Kaiken lisäks, Jori on ottanu huikeen kirin mun lempipelaaja listalla, ja keikku tällä hetkellä sijalla yks ja puol. Sehän kuitenkin se oli, ketä sano, että Leijonat lähtee Minskistä mitalit kaulassa, ja se oli oikeessa!

Ja nyt kuviin.

Eka shortsipäivä! Rakkausshortsit ja nätti paita! Shortsit Stadium (Race Marine) ja Paita H&M.
Kokeilua
Rakastan tota äitin farkkutakkia!
Tarkennus taas kohdillaan ja silleen :D 
Badass:D
Korkkarit! Mulla! Korkkarit!
Näyttää hiukset niin vaaleilta:D

Ja sit kännykuviin:

Kokeilin ottari lettii yks päivä:)
Eka teepparipäivä!:)
Mein KarjalaChihu on sitä mieltä, että huomenna voitetaan Karjala takaisin! :D
Nää pallerot ei ookkaan hetkeen täällä esiintynyt. Tänään vuorossa kännykkä-Aksu:D
Täyty vaihtaa paita, ku sotkin toisen, varastin äidin upouuden paidan :D
Eilen olin Jennin luona saunassa ja uimassa ja katottiin peliin, ku isi ja Terhiki kävi siinä ja sit söin siin kans:) Oli kiva nähä pitkäst aikaa siskoo kunnel ja saad vähä siskoaikaa:)
Eilis illan asustust:D Kyllä, mul on shortsit jalassa:D
Pelin jälkee täyty viel lähtee lenkil rauhottuu:D Ja popittaa samal kaikkii lätkäbiisei:D
#mmselfie #mmkisat. Mikä helle? Mä tasan käytän mun Leijona-pipoa! (sain täl jo twitteriin kommentin et mitä mä lesoon XD)

Peliä odotellessa! Tänään vietetään Papan synttäreitä ja katotaan lätkää, huudetaan ja kannustetaan Suomi VOITTOON! (Jos Suomi voittaa, aion kinata äidiltä luvan lähteä Helsinkiin!)
~Jannu

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti