maanantaina, elokuuta 26, 2013

Viikonloppu

Elikkä siis, perjantaina suuntasin koulun jälkeen Janen ja Millan kanssa hakee pahvilaatikkoja Sonjan lahjaan:) Sit käytiin nopeesti prismassa, ja sit mä tulin kotiin:) Rupesin väsää Sonylle korttia, ja sit kuuden jälkeen lähin Julialle:) Siellä katottiin Bratz-leffa + vähän scream4:sta, käytiin hautausmaalla kävelyllä pimeellä + vanhassa raumassa, spämmittiin Sonyn faceseinää kuvilla ja naurettiin kaikkea älytöntä ku piti mennä nukkumaan:) Meit oli siis yötä mä, Jane, Joni ja tietty Julia, ja illalla seuras oli viel Ville ja Milla:)

Lauantaiaamulla mä tosiaan heräsin joskus ysin jälkeen jonkun tuijotukseen, ja sit nousin kybältä ylös ja lähin hakee Mannaa linja-autoasemalta:) Tultiin meille, lagitiin noin about tunti, mä kävin suihkussa ja söin, ja sit lähettiin Mannan ja Jennin kanssa keskustaan, käytiin Lindexissä, Seppälässä ja Hollywoodissa, ja mä ostin seppälästä yhden paidan ja mekon:) Sit tultiin kotiin, mä keitin mulle ja Mannalle tortellooneja, ja sit lähettiin kattoo Jennin harkkoja jäähallille:) Jäähallilta tultiin kotiin, syötiin kanasalaattia ja sit mentiin iskälle:) Sieltä mä sit lähin kuudeks Sonylle:) Sonyllä sit juhlittiin sen synttäreitä, naurettiin, hypittiin trampoliinilla, syötiin, pelattiin aliasta, kuvattiin, nauretiin, laulettiin youtuben kanssa ja sekoiltiin:) Sonjalta kävelin kaheltatoista himaan ja hippasen pelotti ku matkalla oli yks tosi pimee pätkä:/

Sunnuntaina mä nukuin johonkin kahteen, ja sit ku yks kamu ei voinukkaa olla, sovin Janen, Jonin ja Villen kans lähteväni johonki:) Neljänmais Ville nappas mut kyytiin ja mentiin Jonille lagii, mistä sit suunnattiin Keson kautta Makikseen:) Sieltä mentiin keskustaan, haettiin jäätelöö, mentiin käymään liikennepuistos, käytiin mäkis ja sit ankkapuistoon:) Sielt Ville heitti mut iskälle, mist mä hain skootterin, jonka Jenni jätti sinne lauantaina:) Iskält tulin himaan, missä tyhjensin noin puolet vaatteistani menemään kirppikselle...

Mitä mä teen hereillä tähän aikaan? Heräsin joskus 1.55 ja sit en oo saanu unta:/ mun särkee selkä ihan törkeesti:/ mut joo, taidan nukkuu viel hetken, öitäh!

~jannu

ps. huomenna selvii mikä mun olkapäässä on, jos on jotain...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti