perjantaina, elokuuta 23, 2013

Haluun kesän takasin, koulu on perseestä

Mua ahdistaa nyt jo ens kevään yhteishaku, hei omg, se on ihan pian, enkä mä todellakaan tiiä mitä mä aion tehä. EN HALUA POIS RAUMALTA! EN MITÄÄN MUUTA HALUAKKAAN KU POIS RAUMALTA! päätäppä siinä sitten jtn... ku vaikka kaikki rauhottelee et älä jansku huoli, siihen on aikaa, kyllä sä sit jotain keksit, ni mä HALUAN sen ratkasun, vaikka se olis väliaikanen, NYT, koska sit mä voisin jättää koko asian takaa-alalle ja keskittyä kaikkeen muuhun. Ajankohtaisempaan....

Mitäs sitä kertois? no, tänää on perjantai, mun pitäis olla nukkumassa, herätys tosiaan kolmen tunnin päästä xd aamul on herätys siis 6 ja luojan kiitos, mun ei tarvii mennä suihkuun, koska kävin illalla ku värjäsin hiukset:D läksyi on kyl senki edest...:D mun on tarkotus hakee Iida puol kasi, ja sit laitetaan koulus toisillemme nutturat:D koska kypärät:D Kouluu on viis tuntii, sit heitän Iidan kotiin ja tuun ite kotiin siivoo ja laittaa kamoi kuntoon:D jossain vaihees täytyy tehä yks juttu, Villee ois tarkotus nähä ja sit illaks suuntaan Julial viettää leffailtaa ja sit jään sin yöks:)
Lauantaina (huomenna omg) mä haen Mannan linikseltä kympin mais, sit sen kaa pyörin päivän ja sit kuudeks meen mun pienen Sonyttimen 16vuotissynttäreille!:)

Sunnuntaiks ainoo suunnitelma on vaatekaapin läpikäyminen:D

Hmm.... viiminen postaus on sunnuntailta... mitäs tässä välis olis tapahtunu? ei mitään kummallista, koulu on edelleen perseestä, eilen mul oli pahin migreeni aikoihin, ja värjäsin hiukset liejunruskeiks... mitäs tässä...

Ai nii, mä sorruin:( mä tein Ask.fm tilin... jannnnsku, jos joku haluu kysyy jtn:)

Joo, nyt lopetan, kerään itteni ja meen nukkuu! öitä ihmiset, jos joku ihana haluu tarjota mulle kahvii tai energiajuomaa tänään ni feel free to do that!

~jannu

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti