maanantaina, heinäkuuta 29, 2013

Haaste

Satulta saatu haaste, jonka toteutan kännykäl nyt täält mökilt. riparist sit lisää ku oon koton:)
Säännöt:
1. Jokaisen haastetun pitää kertoa 11 asiaa itsestään.
2. Pitää vastata haastajan antamiin 11 kysymykseen.
3. Haastetun pitää keksiä 11 kysymystä uusille haastettaville.
4. Heidän pitää valita 11 blogia, joilla on alle 200 lukijaa.
5. Sinun pitää kertoa ketkä olet haastanut.

11 asiaa:
1. oon täl hetkel hypervituuntunu
2. mul on kauhee ikävä
3. viime viikon olin riparilla, ja mul oli siel tosi hauskaa.
4. meil oli ihan ÿber mahtava isosporukka!
5. toivon et ollaan sen kaa viel tekemisis!
6. meen perjantain iipan kaa pitsiturnaukseen.
7. oon taas koukus kahviin:/
8. mun jalat on vaihteeks oikeen kunnol kipeet:/
9. oon väsyny, univelat ois kiva nukkuu pois:/
10. mä en osaa keksii mitää järkevää.
11. unohdin pakat tän mökil sukkii ja pitkähihasen:/
Haastajan kysymykset:
1. Tähän asti paras kesä muisto? - varmaa seurustelun alottamine tai K13:)
2. Oletko ollut ulkomailla tänä kesänä? - en, vaa toukokuus
3. Viimeisin unesi? - en muista:/
4. Minne haluaisit matkustaa? Miksi? - Lontooseen ja New York Cityyn, koska mä oon aina halunnu sinne!
5. Kauanko olet pitänyt blogia? - varmaa jtn reilu 2vuot
6. Mikä on tavoitteesi seuraavaksi kouluvuodeksi? - nostaa jokaikistä numeroo todistuksessa!
7. Missä näet itsesi 10 vuoden päästä? - toivottavast jossain muual ku raumal, omas kämpäs, ammatis josta pidän.
8. Lempiväri? - joku mintunvihree/turkoosinvihree:)
9. Paras paikka maailmassa? Miksi? - oman kullan kainalo;) no ei, mamman ja papan mökki, koska siel saan ajatukset ain kasaan:)
10.  Lempilimppari? - kelluke tai cola:)
11. Lempisovellus kännykässä? - whatsapp, ehottomasti:)


Mun kysymykset:
tulee myöhemmin, ku tyylittelen tän postauksen koneella:)
-jannu

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti